Aanbodontwikkeling

Vrijetijdsbesteding wordt een steeds prominenter onderdeel van het leven, met name het opdoen van ervaringen en belevingen. Om interessant te worden of blijven voor bezoekers is doorontwikkeling van vrijetijdsaanbod zoals musea, attracties, wellness en theaters van groot belang. Juist door vernieuwing wordt nieuw publiek aangetrokken, komen gasten opnieuw of blijven ze langer. Essentieel voor een gezonde bedrijfsvoering.

Bestaande vrijetijdsinstellingen helpt Leisure Link bij het doorontwikkelen van de voorziening, zoals musea, pretparken, bowlingbanen, theaters en escape rooms. Bijvoorbeeld op het gebied van verhalen vertellen (storytelling), gastvrijheid, activiteiten of business case. Ook expansie ambities voeren we uit met het vinden van de juiste markt, nieuwe locaties, mogelijkheden tot overnames en nieuwe formules.

 Conceptontwikkeling  |  Nieuwe locaties  |  Business cases  |  Storytelling  |  Presentatie  |  Faciliteiten

Voor musea een een speciale museumscan ontwikkeld!

Acquisitie leisure

Gebieden of regio's die nieuw of sterker vrijetijdsaanbod willen, helpt Leisure Link met elke stap die hiervoor nodig is. Vaak begint dit met een analyse van het bestaande aanbod, zodat duidelijk wordt welk aanbod nog ontbreekt of sterker kan. Als er nieuw aanbod gewenst is, wordt een strategisch acquisitieplan opgesteld als basis voor de uitvoering. Voor het aantrekken van nieuw aanbod maakt Leisure Link gebruik van het grote internationale netwerk aan concepten, exploitanten en ondernemers dat ze heeft opgebouwd.